Seitsmes teema: õppematerjalide kvaliteet

Kursuse viimase teema blogimisülesanne tuleb hilinemisega, aga on eelnevatest väiksema mahuga.

Õppematerjalide kvaliteedi tagamiseks on mitmeid erinevaid lähenemisi. Koolielu portaali juures on kvaliteedi tagamiseks ainemoderaatorid, kes kontrollivad avaldamiseks esitatud õppematerjale enne nende avalikuks tegemist. LeMill keskkond võimaldab erinevalt Koolielust kohe õppematerjalid avalikuks muuta. Kvaliteedi parandamiseks kasutajatel võimalus teiste loodud õppematerjale parandada ja täiendada (seda paraku sageli ei juhtu).

e-Õppe Arenduskeskuse juures tegeleb õpiobjektide ja e-kursuste kvaliteedi temaatikaga kvaliteedi töörühm. Kutse- ja kõrghariduse sisutootmise juures kvaliteedi tagamiseks eelneb materjalide loomisele taotluste voor. Kvaliteetsete e-kursuste tunnustamiseks on töötatud välja e-kursuse kvaliteedimärgi taotlemise protsess ja hindamispõhimõtted.

Selle teema kohta eraldi põhjalikumat lugemismaterjali ei ole. Lisalugemiseks soovitan teil tutvuda Koolielu portaali ja E-õppe Arenduskeskuse kvaliteedinõuetega:

Selle nädala blogimisülesandeks panna lugemismaterjalide ja oma kogemuse põhjal kokku “Kvaliteetse digitaalse õppematerjali 10 käsku”. Neid kümmet käsku võiksite silmas pidada ka oma rühmatööde koostamisel.

Jään teie postitusi ootama pühapäevaks 6. maiks.

Advertisements
Rubriigid: Ülesanded. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

10 Responses to Seitsmes teema: õppematerjalide kvaliteet

  1. Pingback: Seitsmes teema: õppematerjalide kvaliteet « lblog123

  2. Anneli Rumm ütles:

    Pärast Dippleri uuendust ei tule ülesandele vastates – Assignments, Submission – enam pealkirja reale ülesande nime.

    • Hans Põldoja ütles:

      Kui Dippler pakkus kodutöö postituse pealkirja ette, siis jätsid kõik kursuslased selle pakutud kujule “Submission for …”. Mul on tunne, et kui me tahaks rõhutada õppija enesejuhtimist, siis peaks me suunama teda panema kodutööle just tema kodutöö sisu väljendavat pealkirja. Igaüks läheneb nädala ülesandele ju siiski natuke omamoodi.

      Või on etteantud pealkirjaga kaasnev mugavus olulisem?

      • Anneli Rumm ütles:

        Pakutud kujule jäi ma arvan seepärast (enda kogemusele toetudes), et vastates nädala ülesandele ei mõelnud ma ülesande pealkirja muutmisele. See oli justkui “ping back” kasutamine. Kui viimased korrad, pärast uuendust ise pealkirja panin, siis näitas Dippleri admin-liideses, et sellise nimega ülesannet ei ole.

  3. Liina Vaimla ütles:

    Mina näiteks oleks pealkirja ära muutnud, aga mulle tundus, et see Dippler on veel nii hell koht, et kui hakkan omaloomingut tegema, läheb midagi vussi :) Nüüd näiteks üle-eelmise kodutööga ta ei lisanud ka kategooriat külge, sain lihtsalt käsitsi sildistada ja seega ei ilmunud ta mulle sinise kastikesena progressi ka tehtud tööna kuni lisasin ping backi.

  4. Pingback: Minu 10 käsku heakvaliteetse digiõppematerjali loomisel | Haridustehno õpe '11-'13

  5. Pingback: Seitsmes teema: õppematerjalide kvaliteet | Mina ja minu Ülikool

  6. Pingback: Õppematerjalide kvaliteet « tiina õppetöö blogi

  7. Pingback: Seitsmes teema: õppematerjalide kvaliteet « veronikatuul

  8. Pingback: Seitsmes teema: õppematerjalide kvaliteet | Elo

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s