Õppematerjalide kvaliteedi teema kokkuvõte

Kursuse viimaseks teemaks oli õppematerjalide kvaliteet. Taimi käis välja mõtte, et õppematerjalide autorvahendid (näiteks LeMill) võiks sisaldada enesehindamise maatriksit, mis võimaldaks autoril enne avaldamist materjali kvaliteeti hinnata. Virgo rõhutas seda, et kvaliteetse õppematerjali valmimise juures on väga oluliseks analüüsi (õppedisaini) osa. Mitmed teie hulgast (Kristi, Helle, Kaire ja Taimi) andsid ülevaate LORI hindamismudelist. Kaire leidis lisaks ka QED kvaliteedikriteeriumid e-raamatute hindamiseks.

Oma rühmatööna valminud õppematerjali hindamisel lähtusite te Koolielu hindamiskriteeriumidest. Tõstaksin esile Kaire, Pireti ja Katriini postitused, kes lisaks punktide esitamisele analüüsisid oma materjali puuduseid.

Järgmisel aastal tahaksin ma kursuse ülesehitust muuta nii, et kvaliteedi teema tuleks enne rühmatööde valmimist. Kvaliteediga koos peaks käsitlema ka õppematerjali valmimise protsessi.

Advertisements
Rubriigid: Kokkuvõtted. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s