Õppematerjalide kvaliteedi teema kokkuvõte

Kursuse viimaseks teemaks oli õppematerjalide kvaliteet. Taimi käis välja mõtte, et õppematerjalide autorvahendid (näiteks LeMill) võiks sisaldada enesehindamise maatriksit, mis võimaldaks autoril enne avaldamist materjali kvaliteeti hinnata. Virgo rõhutas seda, et kvaliteetse õppematerjali valmimise juures on väga oluliseks analüüsi (õppedisaini) osa. Mitmed teie hulgast (Kristi, Helle, Kaire ja Taimi) andsid ülevaate LORI hindamismudelist. Kaire leidis lisaks ka QED kvaliteedikriteeriumid e-raamatute hindamiseks.

Oma rühmatööna valminud õppematerjali hindamisel lähtusite te Koolielu hindamiskriteeriumidest. Tõstaksin esile Kaire, Pireti ja Katriini postitused, kes lisaks punktide esitamisele analüüsisid oma materjali puuduseid.

Järgmisel aastal tahaksin ma kursuse ülesehitust muuta nii, et kvaliteedi teema tuleks enne rühmatööde valmimist. Kvaliteediga koos peaks käsitlema ka õppematerjali valmimise protsessi.

Advertisements
Rubriigid: Kokkuvõtted. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s