Õppematerjalide kvaliteedi teema kokkuvõte

Meie kursuse viimaseks ülesandeks oli rühmakaaslaste poolt koostatud õppematerjalide hindamine. Mitmed teie hulgast kirjutasid, et Koolielu hindamismudel ei sobi päris hästi enamiku siin kursusel tehtud õppematerjalide hindamiseks. Meelis juhtis tähelepanu ka sellele, et Koolielu hindamismudeli kategooriad sobivad materjali puuduste esiletoomiseks, kuid ei võimalda välja tuua positiivset. Olen sellega kriitikaga nõus ning järgmisel aastal proovin ilmselt selle asemel hindamise jaoks LORI mudelit.

Kõige populaarsemaks valikuks oli õppematerjal 2. kooliaste loomaaias, mida hindasid Anneli M., Eno, Erik ja Meelis. Popkultuuri ajaloo õppematerjali hindasid Kati ja materjali ühe autorina Pirje. Haridustehnoloogiliste pädevuste õpitoa kohta kirjutasid hinnangu Airit ja Ivar. Säilitatavad maastikuelemendid ja digimisreeglid õppematerjali hindas Gätlin.

Sel aastal katsetasin partnerhinnangut õppematerjalidele esimest korda ning teie tagasiside aitas tuvastada parasjagu selliseid probleeme, millele ma oma kommentaarides tähelepanu ei juhtinud. Positiivsena tooksin ma eraldi välja veel selle, kuidas Kati Airiti ja minu tagasisidele vastas.

Tänan kõiki, kes viimase ülesandeni vastu pidasid!

Advertisements
Rubriigid: Kokkuvõtted. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

One Response to Õppematerjalide kvaliteedi teema kokkuvõte

  1. a4motsmees ütles:

    Tagasiside Airiti ja Hansu kommentaaridele valmis meil ühistööna.

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s