Õppematerjalide kvaliteedi teema kokkuvõte

Meie kursuse viimaseks ülesandeks oli rühmakaaslaste poolt koostatud õppematerjalide hindamine. Mitmed teie hulgast kirjutasid, et Koolielu hindamismudel ei sobi päris hästi enamiku siin kursusel tehtud õppematerjalide hindamiseks. Meelis juhtis tähelepanu ka sellele, et Koolielu hindamismudeli kategooriad sobivad materjali puuduste esiletoomiseks, kuid ei võimalda välja tuua positiivset. Olen sellega kriitikaga nõus ning järgmisel aastal proovin ilmselt selle asemel hindamise jaoks LORI mudelit.

Kõige populaarsemaks valikuks oli õppematerjal 2. kooliaste loomaaias, mida hindasid Anneli M., Eno, Erik ja Meelis. Popkultuuri ajaloo õppematerjali hindasid Kati ja materjali ühe autorina Pirje. Haridustehnoloogiliste pädevuste õpitoa kohta kirjutasid hinnangu Airit ja Ivar. Säilitatavad maastikuelemendid ja digimisreeglid õppematerjali hindas Gätlin.

Sel aastal katsetasin partnerhinnangut õppematerjalidele esimest korda ning teie tagasiside aitas tuvastada parasjagu selliseid probleeme, millele ma oma kommentaarides tähelepanu ei juhtinud. Positiivsena tooksin ma eraldi välja veel selle, kuidas Kati Airiti ja minu tagasisidele vastas.

Tänan kõiki, kes viimase ülesandeni vastu pidasid!

Advertisements
Rubriigid: Kokkuvõtted. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

One Response to Õppematerjalide kvaliteedi teema kokkuvõte

  1. a4motsmees ütles:

    Tagasiside Airiti ja Hansu kommentaaridele valmis meil ühistööna.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s