Neljas teema: uued tehnoloogiad

Neljandas teemas tahaks ma puudutada uusi tehnoloogiaid, mis ei ole veel kas seadmete maksumuse tõttu või muudel põhjustel jõudnud kõikjale levida. Nädala lugemismaterjal puudutab e-õpikuid ja interaktiivse tahvli materjale, kuid selliste uute tehnoloogiate alla võib liigitada ka videosalvestussüsteemid (näiteks Echo 360), taskuhäälingu, iTunes U ja terve rida muid vähemlevinud lahendusi õppesisu edastamiseks.

Nädala ülesanne on järgmine:

Ma ootaks teie postitustes ka natuke laiemat mõtlemist sellel teemal. Kas olulisem on uute tehnoloogiatega kaasnevad lisavõimalused või veebipõhiste materjalidega kaasnev avatus? Kas koolid peaks oma piiratud rahalisi vahendeid investeerima interaktiivsetesse tahvlitesse ja tahvelarvutitesse? Millisena te kujutate ette digitaalseid õppematerjale aastal 2020?

Jään teie postitusi ootama pühapäevaks 25. märtsiks. Kuna ma hilinesin seekord ülesande ja lugemismaterjalidega, siis võite teie ka natukene hilineda…

Rubriigid: Ülesanded. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

8 Responses to Neljas teema: uued tehnoloogiad

  1. T ütles:

    Kas mingit sellist programmi ka on, mis oleks sarnane iBookile, kuid töötaks PC peal?

    • Hans Põldoja ütles:

      Midagi iBooks Authorile ligilähedast Windowsi peale kahjuks olemas ei ole. Kõige lihtsam tasuta programm, mis mul leida õnnestus, on sigil.

      Viitasin sellele ka ülesandes, lugemismaterjali selle kohta eraldi lõiku tekitada ei jõudnud veel. Wikipedia artiklis EPUB formaadi kohta on ka loetelu EPUB toimetamise programmidest, kuid enamik neist on tasulised.

      Veebipõhistest keskkondadest on kindlalt toimiv variant Connexions. Võimalusterohkem peaks olema Folium Book Studio, aga ma pole kindel, kui kaugele seal tasuta versiooniga jõuab.

  2. Pingback: Uued tehnoloogiad — e-raamat jt | Haridustehno õpe '11-'13

  3. Pingback: Neljas teena: uued tehnoloogiad | Mina ja minu Ülikool

  4. Pingback: Neljas teema: uued tehnoloogiad « veronikatuul

  5. Pingback: Neljas teema: uued tehnoloogiad « lblog123

  6. Pingback: Uued tehnoloogiad « tiina õppetöö blogi

  7. Pingback: Neljas teema: uued tehnoloogiad – e-raamat | Elo

Lisa kommentaar